Logg inn
Hjem-Nyheter-program våren 2017

Tlf. kontoret 22209983. Hjemmeside: www.aurora-støtteforning.no. Styret har planlagt følgende program for våren.

Kreativt verksted er i gang også denne våren, med skriving og maling. Neste møte om skriving mandag 13. mars kl. 17 og deretter annenhver mandag. Maling er den 14 mars kl. 17 og dernest annenhver tirsdag. Det er plass til flere å delta.

Film på cinemateket. Torsdag 23. mars kl 18 oppfordres medlemmene til å gå på filmen «Dødsårsak ukjent» i Cinemateket, Dronningens gate 16. De første 10 som melder seg interessert i å gå på forestillingen, vil få subsidiert inngangspenger med 50 kr (pris er 80 kr.  dvs.  de som får støtte fra Aurora må betale 30 kr. selv hvis du ikke er medlem). Etterpå tar vi en kaffe sammen i kafeen.

Medlemsmøte. Onsdag 29 mars kl. 16. Magne Prytz Holte. Musikk som terapi.

Minnedag for de som er gått bort. Lørdag 1. april kl. 15 møtes vi i Sagene kirke, Sagene. Minnestunden foregår inne i kirken, hvor vi har en stille stund og minneord. Etterpå går vi til Nordre gravlund hvor vi foretar bekransning av enkelte graver. Etterpå spiser vi et enkelt måltid på kafeen Nazar på Sagene samfunnshus.

Museumsbesøk på Arbeidermuseet ved Akerselva, Sagveien 28. Lørdag 22 april er det tur til, Sagveien 28. Dette er åpent på lørdager 11-16. Vi starter omvisning kl. 14. Etterpå er det vafler på Hønselovisas hus, rett i nærheten. Fra Jernbanetorget kan man ta trikk til Torshov nr. 11,12 og 13 (en trikk til) opp til Biermans gate.

1.mai-frokost. Det er på kontoret i Unity, Møllergaten 23. Det blir servering fra kl 11.

Utflukt til botanisk hage, Tøyen. Søndag 21. mai kl. 14. Det er gratis omvisning av botanisk hages venne.

jemmets

Møte på kontoret om gruppesøksmålet. 15. mai kl. 18 er det møte på kontoret, hvor det blir innledninger av Siri L Thowsen og Per Overrein og om arbeidet med gruppesøksmål mot staten. Det tas forbehold om tidspunktet. Interesserte bes ringe Per Overrein for å sjekke tidspunktet.

Mandag 29 mai. Dugnad. luking i en hage i Hjemmets kolonihage. kl. 14. Værforbehold. Påmelding av hensyn til servering. Interesserte melder fra til styret.

Sommertur på fjorden. En dag nær midtsommer regner vi med å arrangere en tur på Oslo-fjorden. Dato for dette bestemmes senere.

Høstprogrammet vil bli laget senere.

5CoZ7E http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com Utviklet avAssist2net AS

Dine Logo