Logg inn
Hjem-Om Aurora-Aktiviteter 2018

aktivitet 2018

Planer for aktiviteter i 2018

Aurora vil videreføre kreativt verksted, gjerne 6 møter slik som vi hadde i høst på våren. På høsten vil det avhenge litt av budsjettsituasjonen. Vi bør kunne ha minst et møte om matkurs.

Vi bør ha minst ett besøk hvert semester til et museum eller lignende. Og turen til botanisk museum kan godt gjentas.

Påbegynt tiltak om livsveiledning bør kunne fortsette.

Aurora vil besøke noen steder som har medisinfritt tilbud, slik som Moenga i Lørenskog, som har gode resultater. Styret vil delta på en slik tur, og det bør også kunne inviteres medlemmer.

Aurora vil fortsette å se nærmere på om vi kan gjøre mer med de journalene vi har mottatt og evt søke noen nye. Dette skjer i samarbeid med vår advokat Else Mc Climans. Vi ønsker flere møter med sivilombudsmannen, og vil også følge med i de rapporter som blir laget derfra. Det gir god mening å bruke av arvepengene til et slikt formål.

Spørmålet om vi kan gå til gruppesøksmål må vurderes.

Aurora vil delta i komiteen for Amaliedagene i vår og også på dagene.

Aurora vil delta i å arrangere enda et møte nasjonalt om medisinfrie tilbud, slik som vi gjorde høsten 2017 med godt resultat. Flere av våre medlemmer bør kunne delta.

Copyright Aurora - støtteforening for mennesker med psykiske helseproblemer Utviklet avAssist2net AS

Dine Logo